امنیت پرفکت مانی چگونه است ؟
نوشته شده توسط : بیت مهر

با توجه به اینکه وب سایت های زیادی از پرفکت مانی پشتیبانی نمی کنند این شیوه پرداخت محبوبیت کمتری نسبت به دیگر روش ها درمیان کاربران دارد و برهمین اساس هکرها نیز تمایلی چندانی به کلاه برداری از این حساب ها ندارند. البته خود این شرکت هم برای مقابله با تراکنش ها و برداشت غیرقانونی وجوه تدابیر امنیتی ویژه ای در نظر گرفته که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

بررسی هویت: همین که کاربر وارد وب سایت پرفکت مانی شده و در آن ثبت نام می کند سامانه آی پی سیستم کاربر را ذخیره کرده و در مراجعات بعدی کاربر می بایست از همان آی پی اولیه استفاده کند. در صورت تغییر آی پی کاربر باید به یک سوال امنیتی پاسخ داده یا کد مشخصی را وارد سامانه کند تا هویت او احراز گردد.
احراز هویت از طریق پیامک: در این روش میان حساب کاربری کاربر و تلفن همراه او ارتباط برقرار می شود به گونه ای که با وارد کردن اطلاعات حساب یک کد یک بار مصرف به گوشی کاربر ارسال می شود تا او بتواند از طریق آن به حساب خود دسترسی پیدا کند.
 کد کارت: امروزه بسیاری از شرکت های مالی در دنیا از کد کارت که یک کارت گرافیکی حاوی کد می باشد استفاده می کنند که این کارت به ایمیل کاربر ارسال شده و او با وارد کردن کد مشخص شده در کارت می تواند وارد حساب پرفکت مانی خود بشود.





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: