نوشته شده توسط : بیت مهر

طبق شرایط کنونی و افزایش شیوع ویروس کرونا در جهان، درخواست کاربران برای پول نقد بسیار زیاد شده است و همین امر سبب آشفتگی بازار ارز های دیجیتال گردیده است. با توجه به گسترش این ویروس و حاد شدن وضعیت اقتصادی در دنیا، پیش بینی می شود که بیت کوین در هفته های آتی از نوسانات بیشتری برخوردار شود.در حال حاضر سرمایه گذاران بزرگ سعی دارند بیشترین میزان سود از وضعیت کنونی را داشته باشند و بسیار محتاطانه عمل می کنند‌. شاید بتوان گفت که تبدیل ارز های نوسانی به استیبل کوین ها بهترین استراتژی برای شرایط کنونی است و احتمالا با عادی شدن اوضاع، وضعیت بازار ارز های دیجیتال هم به شرایط عادی خود باز خواهد گشت.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید بیت کوین و فروش بیت کوین  و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

کمپانی مستر کارت معمولا در جهان جزء شناخته ترین شبکه های مالی به حساب آمده و استفاده از آن می تواند مزیت هایی را در پی داشته باشد؛ که هر فردی را به خوبی راضی نگه می دارد. با داشتن مستر کارت می توان به خرید های اینترنتی از سایت های بین المللی پرداخت؛ زیرا این کارت ها در اقصی نقاط دنیا معتبر می باشند. بسیاری از سایت های فروشگاهی بین المللی دارای درگاه پرداخت توسط مستر کارت می باشند. این کار هم به فروش خود آنها کمک نموده و هم باعث خرید آسان و راحت از هر نقطه از جهان توسط افراد مختلف می شود. هیچ فرقی ندارد که شما مستر کارت خود را از چه بانک و یا از چه کشوری تهیه کرده باشید، زیرا خدمات و تخفیف هایی که مسترکارت برای سفرهای مختلف ارائه نموده، شامل همه دارندگان مسترکارت در سرتاسر دنیا می باشد. با استفاده کردن از مسترکارت می توان در سفرهای خارجی به هر مقدار که دوست داشته باشید، وجه نقد همراه خود داشته باشید، زیرا به راحتی در هر کشوری می توان با استفاده از مستر کارت خود خرید نموده و یا از طریق عابربانک پول نقد دریافت نمود.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با پرداخت های ارزی ، خرید مستر کارت و موارد مشابه می باشند. خوشحال می شویم بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

سرمایه گذاران هم در دسته کاربران تتر قرار دارند. این افراد از بستر تتر به عنوان محلی امن برای نگهداری از اموال و دارایی های خود استفاده می کنند. عدم محدودیت در خرید تتر از دلایل اصلی سرمایه گذاری در تتر است. این روش باعث کاهش ریسک نگهداری دارایی و پول فیزیکی می شود.در بسیاری از کشورها مانند کشور عزیزمان ایران در بعضی از شرایط زمانی خاص به دلیل نوسانات بازار ارز فیات، عده ای به منظور کسب درآمد از این نوسانات اقدام به خرید و فروش دلار می کنند. تتر می تواند روشی جایگزین برای فعالیت باشد. با اکسچنج کردن تتر در صرافی های معتبر می توانید از اختلاف های ایجاد شده در بازار ارز کسب درآمد داشته باشید.ورود به دنیای ارز های دیجیتالی، مانند دیگر فعالیت ها نیازمند آگاهی و دانش کافی است. تبلیغات گسترده در این زمینه برای رسیدن به منافع شخصی باعث می شود که بسیاری از افراد بدون تحقیق و آگاهی لازم قدم در این دنیای خشن بگذارند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ارز های دیجیتالی و آموزش خرید و فروش آن می توانید به دیگر قسمت های وب سایت بیت مهر مراجعه کنید. بیت مهر با دارا بودن صرافی معتبر به همراه مجوز های قانونی می تواند انتخابی هوشمندانه برای کاربران ارز های دیجیتالی باشد. پشتیبانی حرفه‌ای بیت مهر در کنار سرعت، دقت و تجربه بالای همکاران ما در بخش‌های مختلف، خرید تتر وفروش تتر را برای شما آسان خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

 پرفکت‌مانی یکی از انواع سیستم‌های پرداخت الکترونیک جهانی است که سریع و ارزان قیمت بوده و استفاده از آن برای ایرانیان به واسطه تحریم‌های ایران، قابل استفاده است. مسئله اصلی در رابطه با پرفکت‌ مانی افتتاح حساب پرفکت‌مانی و نحوه خرید دلار پرفکت‌ مانی است. یکی از راه‌ها برای خرید و فروش دلار پرفکت‌ مانی و به عبارت دیگر شارژ حساب پرفکت‌مانی، استفاده از کارت‌های ووچر پرفکت ‌مانی است. در ادامه به بررسی کاربردهای کارت‌های ووچر پرفکت‌مانی می‌پردازیم. کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید ووچر پرفکت مانی و فروش ووچر پرفکت مانی و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

عاقلانه ترین راه خرید و فروش تتر صرافی های آنلاین ارزی می باشند؛ زیرا امنیت آن تضمین شده است. برای افرادی که برای اولین بار قصد خرید و یا فروش تتر را دارند و با روش های آن هیچ گونه آشنایی ندارند، به طور کاملا مختصر توضیح داده می شود.

بعد از انتخاب صرافی آنلاین ، با ایجاد حساب کاربری در آن و انجام عملیات احراز هویت، با انتخاب تتر یا ارز دیجیتالی مورد نظر و پرداخت هزینه آن به صورت آنلاین، می توانید تتر های خریداری شده را در کیف پول خود دریافت کنید. بسیاری از کسانی که برای اولین قصد انجام این فرآیند را دارند، دچار استرس ناشی از سختی فرآیند می شود که با انجام چند تراکنش متوجه سهولت و دسترسی آسان آن می شوند.

تصور عموم بر این است که بیت کوین بیشتر حجم معاملات و تراکنش های ارزی را دارد که باید گفت این نظریه کاملا اشتباه می باشد؛ زیرا بیشترین حجم معاملات مربوط به رمز ارز محبوب تتر می باشد. این ارز کاربرد های بسیاری در اقتصاد دارد؛ همچنین در امر حفظ سرمایه و نگهداری آن، روشی امن محسوب می شود.

همیشه انتخاب صرافی مهم ترین بخش هر تراکنش آنلاین ارزی است؛ چرا که بسیاری از صرافی های بدون توجه به ماهیت ارز و کلاهبرداری بودن آن، اقدام به خرید و فروش آن می کنند که باعث متضرر شدن فرد خریدار می باشد.پشتیبانی حرفه‌ای بیت مهر در کنار سرعت، دقت و تجربه بالای همکاران ما در بخش‌های مختلف، خرید تتر وفروش تتر را برای شما آسان خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

هر صرافی آنلاین مکانی برای انجام معاملات ارزی است و بستری را برای کاربران به وجود می آورد تا با خیالی آسوده به معاملات بپردازند. در صرافی ها، گاهی خود صرافی به عنوان یکی از طرفین معامله قرار می گیرد. صرافی های آنلاین از شرایط و قوانین مشخصی پیروی می کنند و این شرایط براساس قوانین کشورشان ایجاد می شود. هرچه حجم معاملات یک صرافی ارز دیجیتال بیشتر باشد، آن صرافی از اعتبار بالا تری نزد مخاطبان برخوردار است. برای انتخاب یک صرافی معتبر، باید به ویژگی های آن صرافی توجه داشت. در ادامه به اصلی ترین ویژگی های یک صرافی می پردازیم.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید ووچر پرفکت مانی و فروش ووچر پرفکت مانی و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

اگر شما از شبکه بین بانکی داخل کشور که به اصطلاح به آن شتاب می گویند، استفاده کرده باشید متوجه شده اید که شبکه شتاب وابسته به یک بانک خاص نیست و برا تراکنش ها در سطح ملی کاربرد دارد. به عبارت بهتر کارت بانکی شما باید توانایی انتقال پول به هر نقطه دنیا را داشته باشد. در ایران به علت تحریم های وضع شده، این امکان فراهم نیست. مستر کارت مشابه یک کارت بانکی است که به شما اجازه انتقال پول در میان حساب های بین المللی را می دهد.شرکت مستر کارت به علت دریافت کارمزد های بالا از سوی کمیسیون اروپا ملزم به پرداخت 650 میلیون دلار جریمه شده است.مستر کارت که به دلیل نقض قوانین ضد انحصار با افزایش ساختگی کارمزد پرداختی درگاه که برای خرده‌ فروشان و مصرف‌ کنندگان افزایش قیمت تمام شده را رقم زده است، بدون هیچ بحثی این جرم را پذیرفته و اقدام به پرداخت جریمه کرده است. او همچنین بیان کرده: این اقدامات مربوط به فعالیت های گذشته این شرکت بوده است و مدتی ست متوقف شده است.اقدامات شرکت مستر کارت با سد کردن راه بازرگانان در قبال گشتن به دنبال شرایط بهتری که امکان داشت بانک‌های دیگر اعضای اتحادیه ارائه دهند، به‌ طور ساختگی هزینه‌های پرداختی کارت‌ها را افزایش داد و باعث ضرر رساندن به مصرف‌ کنندگان و خرده‌ فروشان اتحادیه‌ اروپا شد.مشتریان محترم جهت خرید مستر کارت و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با عضو شدن در سایت صرافی ارز دیجیتال بیت مهر سوالات خود را با همکاران حرفه ای ما در میان بگذارید.



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

 در کشور جمهوری اسلامی ایران، تا حال حاضر هیچ گونه قانون مشخصی در خصوص بیت کوین و یا نگه داری و استفاده از آن وضع نشده است. تنها در سال 1396 طبق اعلامیه ای که بانک مرکزی منتشر کرد، استفاده از بیت کوین را برای تمامی مراکز پولی و مالی و موسسه ها و بانک ها ممنوع کرد و آن را غیر قانونی دانست و هم چنین خرید و فروش آن برای تمام بانک ها و صرافی های دارای مجوز بانک مرکزی، ممنوع شد؛ که البته با توجه به مخاطب قرار دادن بانک ها و مراکز پولی و مالی، می توان این تفسیر را داشت که این ممنوعیت برای مردم صادق نیست.در پایان خوب است بدانید که ایجاد صرافی های آنلاین بسیار زیاد و هم چنین سایت های مختلف برای خرید بیت کوین آنلاین، باعث به وجود آمدن فضایی برای هکر و کلاهبرداران اینترنتی شده است. بنابراین در انتخاب صرافی و سایت مورد نظر برای خرید بیت کوین آنلاین، بایستی دقت بیشتری داشت. بیت مهر ، سایت معتبر در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال و قیمت گذاری آن، می تواند فضایی امن برای کاربران برای انجام تراکنش های خرید و فروش ایجاد کند.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید بیت کوین و فروش بیت کوین  و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

شیوه‌های متنوعی برای شارژ حساب پرفکت ‌مانی ، این سیستم پرداخت الکترونیکی پرطرفدار وجود دارد. اصلی ترین روش های که می توانید استفاده کنید به شرح زیر هستند:
1.    انتقال وجه داخلی: شما با داشتن شماره حساب، آدرس ایمیل و یا شماره تلفن فرد مورد نظر خود براحتی می توانید حساب افراد دیگر را شارژ کنید. شارژ با این روش دارای هزینه کارمزدی با توجه به نوع حساب شما است که در قسمت های قبلی به آن اشاره کردیم.
2.    انتقال از طریق ووچر الکترونیکی: ووچر پرفکت مانی ارزان ترین روش برای شارژ حساب وب مانی شما است و هیچ کارمزدی نمیگیرد. ووچر در واقع یک کد  16 رقمی دیجیتالی است و شما هر زمانی که نیاز داشتید براحتی می توانید از آن استفاده کنید.
3.    انتقال از طریق بیت کوین: شما می توانید از طریق بیت کوین نیز براحتی حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید ووچر پرفکت مانی و فروش ووچر پرفکت مانی و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

در حال حاضر امکان صدور ویزا کارت و مستر کارت فیزیکی به دلیل شرایط تحریم برای ایرانی‌ها وجود ندارد و تهیه آن بسیار دشوار و پر ریسک است. با این حال اگر قصد خرید با ویزا کارت و مستر کارت از سایت خارجی را دارید، این شرایط برای شما فراهم است. شما کافی است وارد سایت مجموعه اول پرداخت شده و از خدمات خرید با ویزا کارت و مسترکارت استفاده کنید. به سرعت با پرداخت ریالی، معادل دلاری آن از طریق ویزا و مسترکارت شرکت، پرداخت آنلاین به نام شما انجام می‌گیرد.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با پرداخت های ارزی ، خرید مستر کارت و موارد مشابه می باشند. خوشحال می شویم بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم. 



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

پس از خرید و سرمایه گذاری در بیت کوین و یا شروع کسب درآمد خارجی با استفاده از سرویس پرداخت با بیت کوین؛ بزرگترین دغدغه و نیازمندی کاربران، فروش بیت کوین و تبدیل آن به ریال می باشد.با توجه به نوساناتی که ارزهای دیجیتال دارند، سرعت در تبدیل و فروش به موقع، سرنوشت سود و یا زیان آنها را مشخص می کند. لذا نیازمند به یک صرافی بیت کوین که به صورت 24 ساعته امکان فروش و تبدیل بیت کوین را برای شما فراهم سازد یک امر ضروری است.
به همین خاطر ما سرویس فروش بیت کوین را به صورت 24 ساعته برای شما فراهم ساخته ایم تا در تمامی ساعات شبانه روز قادر به فروش و تبدیل بیت کوین به ریال باشید.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید بیت کوین و فروش بیت کوین  و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

تتر یکی از ارزهای دیجیتال پر طرفدار است که با کاربردی متفاوت و کارا مورد معامله قرار می‌گیرد. این رمز ارز از طریق دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود. هر ارز تتر برابر با یک دلار آمریکا است؛ از همین رو به دلار دیجیتال نیز معروف می‌باشد.خرید ارز تتر به دلیل پایداری و ثباتی که دارد بسیار حائز اهمیت است و خرید و فروش آن نیاز به ریسک بالایی ندارد. در ابتدای ورود تتر به بازار ارزهای دیجیتال، به دلیل پشتیبانی دلار از این رمز ارز، شایعاتی نظیر حمایت نهادهای دولتی از تتر به گوش رسید اما باید بدانید که استخراج تتر تحت حمایت هیچ سازمان یا نهاد دولتی نمی‌باشد و تتر مستقل از هر حکومتی است.پشتیبانی حرفه‌ای بیت مهر در کنار سرعت، دقت و تجربه بالای همکاران ما در بخش‌های مختلف، خرید تتر و فروش تتر را برای شما آسان خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

ارز های دیجیتال به دلیل سرعت بالای تراکنش، شفافیت فعالیت و استقلال از نهاد های دولتی تاکنون توانسته اند از محبوبیت بالایی نزد طرفداران خود بهره مند شوند. بازار ارز های دیجیتال بسیار بی ثبات است و شدت نوسانات این ارزها گاه به لحظه می رسد؛ مثلا ممکن است قیمت روز خرید ارز دیجیتال در یک روز بسیار بیشتر از روز گذشته اش باشد همین امر سبب گرایش افراد به این ارزها شده است؛ زیرا افراد بسیاری براساس این نوسان ها در یک دوره کوتاه مدت به ثروت بسیاری دست یافته اند. همچنین به دلیل امنیت بالا و شبکه رمزنگاری شده ارز های دیجیتال امکان جعل و سرقت این ارزها بسیار پایین است. در واقع امنیت ارز های دیجیتال، یکی از دلایل گسترش و محبوبیت این ارزها می باشد.پشتیبانی حرفه‌ای بیت مهر در کنار سرعت، دقت و تجربه بالای همکاران ما در بخش‌های مختلف، خرید تتر و فروش تتر را برای شما آسان خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

مستر کارت مجازی مانند مستر کارت هدیه می باشد. شما می توانید گیفت کارت ها را به دو صورت فیزیکی و یا مجازی تهیه نمائید، اما کمتر پیش می آید که کسی تصمیم به خرید مستر کارت های فیزیکی باشد. بر خلاف مستر کارت های فیزیکی برای تهیه گیفت کارت ویزا نیازی به مراجعه حضوری به شعبه بانک صادرکننده نخواهید داشت.مستر کارت های مجازی تا مدت 7 ماه قابل استفاده می باشند و دیگر پس از آن قابل استفاده نخواهند بود.
شما می توانید به راحتی با تهیه ی یک مستر کارت مجازی از سایت های اینترنتی مانند ایبی یا آمازون، علی بابا و تم فارست خرید خود را به راحتی انجام دهید. کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با پرداخت های ارزی ، خرید مستر کارت و موارد مشابه می باشند. خوشحال می شویم بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم. 



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

ممکن است هیچ گونه شناختی از بیت کوین و یا سیستم های پرداخت و خرید با ارزهای دیجیتال نداشته باشید، اما به عنوان یک کاربر اینترنتی نیاز به خرید و یا پرداخت با بیت کوین پیدا کنید.با توجه به فراگیر شدن سیستم های "پرداخت با بیت کوین" و سایر ارزهای دیجیتال ما امکان ثبت سفارش و خرید با بیت کوین را برای شما فراهم ساخته ایم. کافیست لینک محصول مورد نظر خود را که قصد خرید آن را دارید را وارد کنید، سپس معادل نرخ روز آن را به ریال پرداخت کنید تا همکاران ما آن سفارش را برای شما انجام دهند.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید بیت کوین و فروش بیت کوین  و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

وب‌ مانی یکی از سیستم‌های پرداخت الکترونیکی در سطح بین‌المللی است که در بین ایرانیان و سایر کشورهای مورد تحریم، طرفداران زیادی پیدا کرده است. این سیستم پرداخت الکترونیکی دارای مزایا و کاربردهای گسترده‌ای از جمله امکان انتقال حساب، خرید و معامله با سایت‌های خارجی، دریافت سود حاصل از سرمایه‌گذاری در وب ‌مانی و... است که کاربران را برای خرید وب‌ مانی بیش از پیش مشتاق کرده است. نکته مهم و قابل توجه برای کاربران، مشاهده قیمت‌ها به صورت لحظه‌ای است تا بتوانند در بهترین شرایط از قیمت ارزها از جمله قیمت دلار وب ‌مانی با خبر شوند و سریعا نسبت به خرید آن اقدام کنند.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید ووچر پرفکت مانی و فروش ووچر پرفکت مانی و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

تمامی ارزهای رمزنگاری شده، بی ثبات و دارای نوسانات بالایی  هستند. تتر تنها ارزی است که قیمت ثابت و پایداری دارد؛ به همین دلیل بهترین ارز برای ذخیره پول شناخته می شود. با توجه به ثبات قیمت تتر، از آن در جهت سرمایه گذاری استفاده نمی شود. ارز تتر، برای نگهداری های طولانی پول کاربرد دارد. البته گاهی تبدیل این ارز به دلار با چالش های زیادی رو به رو است اما به طور کلی اگر قصد ذخیره‌سازی پول در بانک ها را دارید، روش ذخیره سازی ارز تتر بهترین جایگزین برای پول های فیزیکی مانند دلار است.پشتیبانی حرفه‌ای بیت مهر در کنار سرعت، دقت و تجربه بالای همکاران ما در بخش‌های مختلف، خرید تتر و فروش تتر را برای شما آسان خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

ویزا کارت فیزیکی درست مانند کارت های بانکی است که در ایران از آنها استفاده می کنیم. این کارت ها دارای یک کارت پلاستیکی همراه با اطلاعات ثبت شده رویش هستند. اطلاعاتی نظیر شماره کارت، CVV و … . بنابراین از این کارت ها نه تنها برای خرید آنلاین، بلکه هنگام خرید حضوری در کشورهای خارجی نیز استفاده می شود. ویزا کارت های فیزیکی که توسط مجموعه بیت مهر صادر می شوند، به سه شکل کلاسیک ، گلد و پلاتینیوم هستند.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با پرداخت های ارزی ، خرید مستر کارت و موارد مشابه می باشند. خوشحال می شویم بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم. 



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

قیمت بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود؛ البته گاهی در برخی از صرافی ها قیمت بیت کوین متفاوت است، اما این تفاوت زیاد نیست؛ زیرا در صورت افزایش این تفاوت همه افراد به صرافی هایی با قیمت پایین تر مراجعه می کنند و همین امر سبب افزایش قیمت بیت کوین خواهد شد. البته برخی از افراد با خرید بیت کوین از صرافی هایی با قیمت پایین تر و فروش آن در سایر صرافی ها، تا حدودی سود می برند؛ بنابراین قبل از خرید بیت کوین، از چند صرافی قیمت روز فروش ارز دیجیتال بیت کوین را پرس و جو کنید و سپس اقدام به خرید این رمز ارز نمایید.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید بیت کوین و فروش بیت کوین  و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

شیوه‌های متنوعی برای شارژ حساب پرفکت‌مانی، این سیستم پرداخت الکترونیکی پرطرفدار وجود دارد. روش‌هایی مانند خرید شارژ از صرافی‌های آنلاین، انتقال موجودی حساب به حساب پرفکت‌مانی، خرید کارت ووچر پرفکت‌ مانی و... که بسیاری از کاربران از این روش‌ها استفاده می‌کنند. بعضی از کاربران تمایلی به افتتاح حساب پرفکت‌مانی نداشته و ترجیح می‌دهند تنها با خرید کارت ووچر پرفکت‌مانی اقدام به خرید و فروش از سایت‌های خارجی کنند. این کار هم از طریق خود سایت پرفکت‌مانی انجام می‌شود و هم کاربران می‌توانند از صرافی آنلاین ووچر پرفکت‌مانی را تهیه کنند.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید ووچر پرفکت مانی و فروش ووچر پرفکت مانی و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

دارندگان حساب پرفکت مانی میتوانند با خرید ووچر های پرفکت مانی به راحتی حساب خود را شارژ کنند.همچنین با خرید این ووچر ها شما به راحتی میتوانید از آن برای خرید در سایت هایی که از جساب پرفکت مانی حمایت میکنند استفاده کنید.همچنین این سیستم مالی تا به امروز مشکلی با کاربران ایرانی نداشته و شما به راحتی میتوانید در آنجا ثبت نام کنید.شما به راحتی میتوایند با ثبت نام و پس از طی مراحل اهراز هویت به خرید و فروش پرفکت مانی خود در سایت بپردازید.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید ووچر پرفکت مانی و فروش ووچر پرفکت مانی و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

خرید بلیط پرواز خارجی از آژانس‌های هواپیمایی هزینه‌های جانبی را به شما تحمیل می‌کند. دسترسی بدون واسطه به یک راهکار پرداخت ارزی برای خرید بلیت پرواز خارجی، هزینه‌های شما را تا حد زیادی پایین می‌آورد. با این راهکار شما یک خرید بدون واسطه خواهید داشت!
بیت مهر این امکان را فراهم کرده تا با ارائه خدمات خرید با ویزا کارت، مستر کارت یا پرداخت با پی پال بتوانید بدون هیچ واسطه‌ای بلیط پرواز خارجی بخرید. کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با پرداخت های ارزی ، خرید مستر کارت و موارد مشابه می باشند. خوشحال می شویم بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم. 



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

به طور کلی به دلیل محبوبیت بسیار زیاد بیت کوین در بین کاربران ارز های دیجیتالی، بیشتر فروشگاه های آنلاین از این ارز دیجیتالی پر طرفدار پشتیبانی می کنند. با این تفاسیر، صرافی های آنلاین بسیاری برای عرضه و فروش مستقیم بیت کوین باید ایجاد شوند تا بتوانند نیاز جامعه به بیت کوین و دیگر ارز های دیجیتالی را رفع کنند. بسیاری از تحلیل گران اقتصادی و مالی دنیا از بیت کوین به عنوان پول آینده یاد می کنند و معتقد هستند که ارز های دیجیتالی جایگزین پول نقد و پول مجازی می شود. کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید بیت کوین و فروش بیت کوین  و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

با توجه به اینکه خرید تتر برای کاربران ایرانی با دشواری‌های بسیاری همراه است، در صرافی آنلاین بیت مهر ، امکان خرید و فروش تتر به صورت لحظه ای و آنلاین را برای شما فراهم کرده‌ایم. برای خرید و فروش رمزارز تتر در بیت مهر باید به ایجاد یک حساب کاربری با اطلاعات حقیقی و قابل احراز بپردازید.
پس از تکمیل مراحل ساخت حساب و احراز هویت می‌توانید به دو شیوه واریز شتابی و یا واریز بانکی، به افزایش اعتبار حساب کاربری خود پرداخت و در فرآیند خرید، فروش و مبادله ارز دیجیتال تتر شرکت کنید.
با اینکه ارز دیجیتال تتر همواره دارای قیمت ثابتی برابر با دلار آمریکا است، اما گاهی عرضه و تقاضا سبب میشود قیمت آن با دلار اختلاف پیدا کند.
در بیت مهر تعداد رمزارز های متنوعی در اختیار کاربران قرارداده شده است تا امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال و تبدیل آنها به یکدیگر به راحتی برای کاربران فراهم باشد.پشتیبانی حرفه‌ای بیت مهر در کنار سرعت، دقت و تجربه بالای همکاران ما در بخش‌های مختلف، خرید تتر و فروش تتر را برای شما آسان خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

بیت کوین که به عنوان اولین ارز دیجیتال از آن یاد می شود، در آغاز فعالیت از ارزش کمی برخوردار بود و مخالفان بسیاری داشت؛ اما امروزه توانسته است طرفداران فراوانی کسب کند و اکنون از ارزش بالایی میان طرفداران خود برخوردار است. به دلیل محدودیت استخراج، این ارز دیجیتال پس از گذشت سال ها هنوز هم بیشترین میزان فروش را دارد؛ البته با توجه به میزان نوسانات ارز های دیجیتال، قیمت روز بیت کوین در بازار مشخص نیست. حتی به دلیل عدم پایداری بعضی از معامله گران به قیمت های لحظه ای بیت کوین نیز توجه دارند. تجربه نشان داده است که گاهی تعلل در یک لحظه باعث به وجود آمدن سود و زیان بسیاری برای معامله گران می شود.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید بیت کوین و فروش بیت کوین  و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

ممکن است افتتاح حساب بانکی بین المللی و گرفتن ویزا کارت و مستر کارت برای خیلی از کاربران برای خرید های اینترنتی مقرون به صرفه نباشد. افتتاح حساب بانکی دارای پیچیدگی های خاص خود می باشد و آنچنان راحت به نظر نمی رسد. اما بسیاری از کاربران خواهان خرید سرویس هایی هستند که پرداخت آن تنها با استفاده از کارت های ویزا و مسترکارت می باشد. بیت مهر این کار را برای شما راحت کرده است. شما می توانید سرویس مورد نظر خود را جهت بررسی ارسال کنید، سپس بیت مهر با استفاده از کارت های معتبر ویزا و مسترکارت معتبر پرداخت شما را در کمترین زمان و با کارمزد پایین انجام می دهد.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با پرداخت های ارزی ، خرید مستر کارت و موارد مشابه می باشند. خوشحال می شویم بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم. 



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

اگر شما هم دارای کیف پول تتر هستید و درآمدهای ارزی خود را به تتر دریافت می‌کنید یا به هر ترتیبی موجودی تتر دارید و می‌خواهید این درآمد را به فروش برسانید و به ریال تبدیل نمایید، می‌توانید با تکمیل فرم موجود در انتهای این صفحه، درخواست فروش خود را ثبت نمایید تا هماهنگی‌های لازم جهت دریافت تعداد USDT مورد نظر و واریز معادل ریالی آن به شما صورت پذیرد.پشتیبانی حرفه‌ای بیت مهر در کنار سرعت، دقت و تجربه بالای همکاران ما در بخش‌های مختلف، خرید تتر و فروش تتر را برای شما آسان خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

بیت مهر آماده خرید ووچر پرفکت مانی با مناسبترین قیمت میباشد.همچنین شما میتوانید در این سایت پس از اهراز هویت به خرید ووچر پرفکت مانی با مناسبترین قیمت بپردازید.توجه داشته باشید برای خرید ووچر پرفکت مانی حتما در سایت ثبت نام کنید و بعد از ثبت نام مراحل اهراز هویت را انجام بدهید.
خرید ووچر پرفکت مانی بدون اهراز هویت در صرافی بیت مهر به هیچ عنوان مقدور نمیباشد. کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید ووچر پرفکت مانی و فروش ووچر پرفکت مانی و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

برخی وب سایت ها به دلیل سابقه بالا و کسب اعتماد مشتریان ، قیمت خرید تتر را بالا می زنند که نتیجه آن ضرر و زیان مشتریان است. بیت مهر با وجود سابقه طولانی و اعتبار بالا در خرید و فروش تتر و رمز ارزها ، همیشه قیمت های منصفانه ای در زمینه خرید تتر ارائه می دهد هدف ما حفظ مشتریان بصورت دائمی است. قیمت دلار تتر در بیت مهر همیشه از تمامی وب سایت های معتبر ، پایین تر و مناسب تر است.پشتیبانی حرفه‌ای بیت مهر در کنار سرعت، دقت و تجربه بالای همکاران ما در بخش‌های مختلف، خرید تتر و فروش تتر را برای شما آسان خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

 به منظور خرید ووچر پرفکت مانی وارد صفحه اول وب سایت بیت مهر شده و در تب "خرید از ما" گزینه "ووچر پرفکت مانی" را انتخاب کنید در ادامه تعداد دلار ووچر پرفکت مانی درخواستی خود را وارد کرده و شروع تبادل را کلیک کنید. بیت مهر بعد از نمایش پیش فاکتور ، به صفحه پرداخت بانکی وارد می شود که پس از پرداخت بطور خودکار و آنی ، کد وچر پرفکت مانی حاوی تعداد دلار درخواست شده تولید و نمایش داده می شود. اکنون می توانید کد ووچر را کپی کرده و استفاده کنید. کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید ووچر پرفکت مانی و فروش ووچر پرفکت مانی و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

مستر کارت یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین می‌باشد که دارای ویژگی‌های امنیتی بسیار بالایی می‌باشد . البته ویزا کارت با مستر کارت تفاوت‌هایی دارد و هر کدام خدمات منحصر به فردی ارائه داده اند. مستر کارت انواع کارت های اعتباری را برای کاربران مختلف صادر کرده است در ادامه با بیت مهر همراه شوید تا بهترین کارت های اعتباری مستر کارت را به شما معرفی کنیم.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با پرداخت های ارزی ، خرید مستر کارت و موارد مشابه می باشند. خوشحال می شویم بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم. 



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

بیت مهر علاوه بر ارائه خدمات خرید بیت کوین به مشتریان، در صورتی که تمایل به فروش بیت کوین های خود داشته باشند، می توانند در کمترین زمان با تعرفه های استاندارد آن را به فروش برسانند.با توجه به این که هنوز ارز دیجیتالی بیت کوین در کشور به عنوان یک ارز رایج برای خرید و فروش مورد پذیرش همگان قرار نگرفته، می توانید سود سرمایه گذاری را با فروش بیت کوین های خود به بیت مهر تبدیل کنید.تسویه حساب با مشتریان گرامی در کمترین زمان ممکن انجام می گیرد و می توانید با استفاده از خدمات بیت مهر لذت تراکنش های اینترنتی را تجربه کنید.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید بیت کوین و فروش بیت کوین  و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

کارشناسان ارز های دیجیتالی معتقد هستند که یکی از دلایلی که باعث جلب توجه افراد به این ارز دیجیتالی می شود، دلار آمریکا است. در بین ارز های فیات دلار آمریکا هم نسبت سایر ارز های فیات پرکاربرد تر است و هم محبوبیت بیشتر دارد و از طرفی دلار آمریکا حامی و پشتیبان ارز دیجیتالی تتر می باشد.دلار دیجیتال یا دلار رمزنگاری شده نام هایی هستند که برای تتر انتخاب کرده اند. همین موضوع باعث می شود که تتر در محبوبیت از رقبای خود پیشی بگیرد. موضوع بعدی خدمات بی نظیر تتر است. تتر به عنوان یک استیبل کوین پر طرفدار تمام آن چیزی را که کاربران درخواست دارند در اختیارشان می گذارد. سرعت زیاد در جابه جایی، کارمزد صفر در انتقال و خرید و فروش آسان از خدمات برجسته این ارز دیجیتال است. در کشور عزیزمان، سهولت در خرید می تواند دلیل خوبی برای محبوبیت این ارز باشد. برای خرید تتر با کارت شتاب، تنها کافی ست به یکی از صرافی های آنلاین ارز دیجیتال مراجعه نمایید.پشتیبانی حرفه‌ای بیت مهر در کنار سرعت، دقت و تجربه بالای همکاران ما در بخش‌های مختلف، خرید تتر و فروش تتر را برای شما آسان خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

به دلیل آن که صرافی ها به صورت مستقل از دیگر در حال فعالیت هستند، همیشه اختلاف قیمت های جزیی نیز با هم دارند، و هم چنین حجم معاملات انجام شده و مقدار عرضه و تقاضا و فروش و خریدهای ارزی در هر صرافی، در اختلاف قیمت صرافی ها بی تاثیر نیست. اگر چنانچه اختلاف قیمت صرافی بالا باشد، با هجوم معامله گران ارزی به آن صرافی، مجدد تعادل قیمتی برقرار خواهد شد، بنابراین اگر هم اختلاف قیمتی نیز وجود داشته باشد، مقدار آن بسیار ناچیز است.بسیاری افراد با وجود این اختلاف قیمتی در صرافی به دنبال کسب سود از آن می باشند. به طور مثال با خرید آنلاین بیت کوین از یک صرافی و فروش آن به صرافی دیگر به دلیل اختلاف قیمتی بین آن ها، انتظار دریافت سود دارند، که تقریبا در اکثر موارد به دلیل نوسانات شدید ارزی ممکن است متحمل ضررهای جبران ناپذیری بشوند. البته کارمزد تراکنش های انجام شده در این صرافی ها را نیز نباید فراموش کرد که در مواردی باعث ضرر می شود. لذا تصور اینکه از اختلاف قیمت موجود در صرافی ها می توان به سود رسید کاملا اشتباه و کذب است.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید بیت کوین و فروش بیت کوین  و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

دانشجویان ایرانی برای تحصیل در خارج از کشور و کسب علم، باید به درگاه‌های پرداخت بین المللی دسترسی داشته باشند. پرداخت‌هایی مثل پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون آیلتس و تافل و همچنین پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه، راه شما را برای تحصیل در معتبرترین دانشگاه‌های دنیا باز می‌کند.پرداخت با ویزا و مستر کارت که یکی از خدمات بیت مهر است، می‌تواند راهکار شما برای ثبت نام در کنفرانس‌ها و ژورنال‌های بین المللی باشد.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با پرداخت های ارزی ، خرید مستر کارت و موارد مشابه می باشند. خوشحال می شویم بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

یکی از خدمات پر مخاطب پرفکت مانی استفاده و صدور ووچر می باشد.ووچر الکترونیکی در حقیقت مثل کارت هدیه یا کارت شارژ است که با مبلغی مشخص ساخته میشود و کاربران میتوانند با وارد کردن کدهای آن، پرداختهای خود را انجام دهند .شما میتوانید به راحتی بدون نیاز به ایجاد حساب در پرفکت مانی، از سایتهای بیت مهر ووچر بخرید و به پرداخت های اینترنتی یا نقد کردن آن بپردازید.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید ووچر پرفکت مانی و فروش ووچر پرفکت مانی و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

تتر یکی از انواع ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده مبتنی بر فناوری بلاک چین مانند بیت کوین است. با ذخیره آن در کیف پول مجازی، شما امکان خرید و فروش و معاملات آنلاین را خواهید داشت. با استفاده از تتر شما می توانید بجای انجام حواله از طریق بانک و صرافی ها که هزینه و کارمزد بابت این کار از شما می گیرند با خرید تتر و با استفاده از کیف پول دیجیتالی با هزینه ای بسیار کم پول مورد نظر خود را براحتی و در کوتاه ترین زمان انتقال دهید.پشتیبانی حرفه‌ای بیت مهر در کنار سرعت، دقت و تجربه بالای همکاران ما در بخش‌های مختلف، خرید تتر و فروش تتر را برای شما آسان خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

از میان افرادی که داوطلب سفر به کشورهای خارجی هستند، عده‌ی زیادی هستند که مایلند ویزا کارت فیزیکی دریافت نمایند. علت این است که حمل پول نقد برای آنها در سفر به کشورهای دیگر بسیار دشوار است و قطعا امروزه با در دست داشتن کارت‌های اعتباری پرداخت هزینه بسیار آسان‌تر از گذشته شده است. به کرات از ما سوال شده است که آیا امکان صدور ویزا کارت فیزیکی در ایران وجود دارد؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوئیم که بله، شرکت‌های بسیاری هستند که به فعالیت در این زمینه می‌پردازند و قادرند برای شما ویزاکارت فیزیکی صادر نمایند. شما با مراجعه به وب سایت معتبر بیت مهر می‌توانید برای تهیه‌ی ویزا کارت فیزیکی اقدام نمائید.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با پرداخت های ارزی ، خرید مستر کارت و موارد مشابه می باشند. خوشحال می شویم بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم. 



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

قیمت بیت کوین توسط شخص یا اشخاصی تعیین نمی شود و مانند دیگر اقلام با ارزش مثل طلا بسته به میزان عرضه و تقاضا در بازار جهانی تعیین می شود. قیمت بیت کوین اگر تقاضا بالا باشد به صورت افزایشی و در صورت عرضه بالا روند کاهشی خواهد داشت، تا زمانی که دوباره میزان عرضه و تقاضا یکسان شود.
پس قیمت بیت کوین به عامل مهم و اصلی عرضه و تقاضا بستگی دارد، به گونه ای با میزان عرضه رابطه اس عکس و با میزان تقاضا رابطه ای مستقیم دارد. علاوه بر این موارد قیمت بیت کوین بر اساس هزینه صرف شده توسط افراد برای استخراج هر واحد از آن نیز محاسبه می شود.

قیمت بیت کوین اغلب به موارد زیر بستگی دارد :
•    میزان عرضه
•    میزان تقاضا
•    هزینه ی صرف شده توسط کاربران
•    تقاضای افراد سرمایه گذار
افراد سرمایه گذار در این زمینه نیز می توانند بر روی قیمت بیت کوین موثر بوده و در افزایش و کاهش قیمت آن دخالت داشته باشند که طبیعتا سرمایه گذاران خواستار افزایش قیمت بیت کوین خواهند بود.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید بیت کوین و فروش بیت کوین  و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بیت مهر

به تازگی استفاده از سیستم پرداخت الکترونیکی بین‌المللی پرفکت ‌مانی در ایران، افزایش چشمگیری داشته است و یکی از دلایل آن پشتیبانی این سیستم از زبان فارسی و در نظر نگرفتن تحریم برای ایران است. برای استفاده از این سیستم پرکاربرد اولین قدم ثبت‌نام است که در هنگام ثبت‌نام، در بعضی از سایت‌ها ارسال مدارک و احراز هویت حساب کاربری به منظور جلوگیری از تخلف و پولشویی و همچنین پیشگیری از سوء استفاده‌های احتمالی الزامی است. فرآیند احراز هویت و تایید مدارک کمی زمانبر است. بنابراین بعضی از سایت‌ها اقدام به فروش ووچر بدون احراز هویت می‌کنند.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید ووچر پرفکت مانی و فروش ووچر پرفکت مانی و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم.    



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()