چگونگی خرید و فروش پولکادات
نوشته شده توسط : بیت مهر

بهترین روش برای خرید این ارز دیجیتالی جدید، مراجعه به صرافی است. صرافی بیت مهر در ایران، از این ارز دیجیتالی پشتیبانی می کند و آن را برای خرید و فروش در دسترس کاربران و سرمایه گذاران قرار می دهد. اما به طور کلی در ایران می توان به دو روش اقدام به خرید ارزهای دیجیتالی نمود. از جمله:

 خرید تتر یا بیت کوین از سایت های ایرانی به صورت پرداخت ریالی، و پس از آن تبدیل این ارزها در صرافی های خارجی به ارز پولکادات

 خرید و فروش پولکادات به صورت مستقیم از صرافی ها و سایت های ایرانی به صورت ریالی و با استفاده از کارت بانکی 

در صورتیکه تمایل به خرید و فروش این ارز دیجیتالی دارید، می توانید به وب سایت های معتبر در ایران مراجعه نمایید، و یا از طریق صرافی های خاص این ارز دیجیتالی را خریداری کنید. اما لازم به ذکر است که این ارز دیجیتالی توسط صرافی های محدودی در ایران عرضه می شود. یا ممکن است هزینه ی تمام شده خرید این ارز در صرافی های ایرانی نسبت به صرافی های خارجی برای کاربران بیشتر باشد. به همین دلیل بیشتر سرمایه گذاران که قصد خرید و فروش پولکادات را دارند، ترجیح می دهند از روش دوم برای سرمایه گذاری استفاده کنند. این دسته از کاربران با خرید تتر یا بیت کوین در ایران و از طریق صرافی ها، آن را به ارز دیجیتالی پولکادات تبدیل می کنند. 

 

معرفی ارز دیجیتال تتر و خرید از بیت مهر





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: