هوش مصنوعی چگونه در شیوه کاری مستر کارت تاثیر می گذارد؟
نوشته شده توسط : بیت مهر

یکی از مزیت‌های اصلی که باعث می‌شود بسیاری از کمپانی‌ها برای بهبود عملکرد و بهره‌وری خود از هوش مصنوعی استفاده کنند، تحلیل داده در زمان واقعی است. فن‌آوری توسعه یافته با Brighterion به این کمپانی این امکان را می‌دهد تا با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارد تحلیل اطلاعات انجام داده و پیش بینی لازم را بکند.

تاثیر هوش مصنوعی در مستر کارت زمانی مشخص می‌شود که تصمیم گیری‌ها در مورد انجام تراکنش به جای استفاده از قوانین و داده‌های ایستا، با استفاده از جریان دائمی داده‌ها و الگوریتم‌های خودآموز انجام شود. بنابراین با توجه به این که الگوریتم‌های هوش مصنوعی خودآموز هستند، همواره از داده‌های در لحظه استفاده کرده و در نتیجه تصمیم بهتری خواهندگرفت.

برای استفاده از این الگوریتم‌ها از معیارهای ویژه‌ای استفاده می‌شود. با توجه به داده‌هایی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، جعلی بودن یا نبودن معاملات را تشخیص می‌دهند و از انجام معاملات جعلی جلوگیری می‌کنند. داده‌های زمان واقعی، اطلاعات مشتری، موقعیت جغرافیایی، زمان انجام معامله و غیره از جمله پارامترهایی است که برای کارایی الگوریتم باید در اختیارش قرار داده شود.

مشتریان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید مستر کارت می توانید در سایت صرافی ارز دیجیتال  بیت مهر عضو و سفارش خود را به راحتی و با اطمینان کامل ثبت بفرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: