بهترین روش خرید ارز بیت کوین
نوشته شده توسط : بیت مهر

همان طور که در مطالب فوق ذکر شد، بهترین روش خرید بیت کوین از صرافی آنلاین است. برای این منظور باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید. 

1- راه اندازی کیف پول: برای جا به جایی و ذخیره بیت کوین های خود، نیازمند محلی برای نگهداری آن ها به نام کیف پول دیجیتالی هستید. کیف پول دیجیتالی به منزله یک حساب بانکی تلقی می شود که امنیت آن به شخص کاربر است. کیف پول ها هم به صورت نرم افزار و هم در قالب سخت افزارها نیز وجود دارند که بر اساس نیاز کاربر و سطح امنیتی آن، مورد استفاده قرار می گیرند.
2- انتخاب صرافی: از مهم ترین مراحل خرید ارز بیت کوین از صرافی آنلاین، به شمار می آید؛ چرا که به وفور دیده شده که بعضی از صرافی های آنلاین از ارز های دیجیتالی کلاهبرداری و ناشناخته پشتیبانی کرده اند و در قبال ضرر و زیان کاربر هیچ تعهدی نداشته اند. پیشنهاد می شود برای خرید بیت کوین از صرافی های معتبر داخلی اقدامات لازم را به عمل بیاورید.
3- ثبت نام و ارائه مدارک شناسایی: پس از انتخاب صرافی مربوطه، حال باید مرحله ثبت نام و احراز هویت را پشت سر بگذرانید. در این مرحله پس از ثبت نام در صرافی آنلاین و قبل از انجام تراکنش، وب سایت صرافی از شما درخواست ارائه مدارک را دارد. این عمل برای پیشگیری از وقوع جرم است و پس از این مرحله می توانید فرآیند خرید را به سرانجام برسانید.
4- پرداخت و دریافت: پس از عبور از مرحله ثبت نام، حال می بایست نسبت خرید بیت کوین اقدام کنید، مقدار بیت کوینی را که قصد خرید دارید، وارد می کنید و پس از پرداخت هزینه آن و ارسال آدرس کیف پول، بیت کوین های خود را در کیف پول دریافت می کنید.

بیت مهر معتبرترین سایت در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال اعم از خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزها می باشد که مشتریان محترم در کمترین زمان ممکن به راحتی و با اطمینان کامل می توانند خرید خود را انجام دهند.





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: