روش‌های دریافت مستر کارت و ویزا کارت
نوشته شده توسط : بیت مهر

از آن جایی که سیستم بانکداری ایران مشمول قوانین تحریم بوده و ارتباطی با بانکداری بین‌المللی و شرکت‌هایی نظیر ویزاکارت و مسترکارت ندارد، متقاضیان ایرانی می‌توانند به واسطه روش‌های زیر از انواع خدمات خرید مستر کارت و ویزا کارت استفاده نمایند:

از طریق برخی از وب‌سایت‌های ایرانی اقدام به خرید مستر کارت و ویزاکارت مجازی کنند که عموما از نوع Prepaid بوده و در زمانی کمتر از چند ساعت برای فرد صادر می‌شوند، اما در عین حال دارای محدودیت موجودی و اعتبار کوتاه‌مدت هستند و عموما تنها برای یک‌بار شارژ می‌شوند.
نوع دیگر این نوع کارت‌ها مسترکارت و ویزاکارت هدیه فیزیکی است که از طریق وبسایت‌های معتبر ایرانی به صورت آنی قابل سفارش است. این نوع کارت به صورت یکبار شارژ بوده، دارای سقف موجودی ۱۰۰۰ دلاری است و با اعتباری یکساله امکان خرید اینترنتی، خرید از دستگاه‌های POS فروشگاهی و پرداخت‌های آنلاین را میسر می‌سازد.
هم‌چنین می‌توان از طریق برخی از وب‌سایت‌ها و شرکت‌های ثالث مسترکارت مسافرتی و قابل شارژ نیز دریافت کرد که دارای امکاناتی نظیر قابلیت شارژ تا ۵۰۰۰ دلار، اعتبار ۲ تا ۳ ساله، سقف شارژ سالانه ۵۰ تا ۶۰ هزار دلار، خرید آنلاین،خرید فروشگاهی و برداشت از خودپرداز است.
اما در عین حال حداقل موجودی مورد قبول ۱۰۰ دلار بوده و شامل هزینه‌های نگهداری ماهانه، هزینه نگهداری سالانه و هزینه اولیه صدور کارت بانکی می‌شود.





:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: