آشنایی با کیف پول تتر
نوشته شده توسط : بیت مهر

سایت تتر، کیف پول اصلی تتر است. می توان با ثبت نام در این وب سایت، آدرس کیف پول خود را دریافت نمایید و به راحتی در صرافی های معتبر به خرید و فروش تتر بپردازید. متاسفانه به دلیل تحریم های اعمال شده علیه ایران، امکان ثبت برای کاربران ایرانی وجود ندارد؛ بنابراین برای کاربران ساکن ایران استفاده از این کیف پول پیشنهاد نمی شود. کیف پول تتر فری والت برای استفاده کاربران اندروید می باشد. شما می توانید از این نرم افزار به راحتی استفاده کنید. همچنین برای تبدیل تتر به پول نقد می توانید به صرافی مشخص شده برای این منظور مراجعه نمایید.

با تمام مزیت ها و نگرانی هایی که متوجه تتر است، این ارز تا کنون در لیست محبوب ترین ارز های دنیا قرار دارد. با ظهور تتر تحولی جدید در بازار ارز های دیجیتال و معاملات بین الملل شکل گرفت. استفاده از تتر باعث سهولت انجام معاملات می شود. سرعت اولین و مهم ترین فاکتور در معاملات است که تتر این ویژگی را داراست و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

خرید تتر به تمام کسانی در بازار ارز های دیجیتال فعالیت دارند، پیشنهاد می شود. برای دریافت جواب سوالات خود در زمینه تتر و ارز های دیجیتال می توانید به  وب سایت بیت مهر مراجعه کنید. همچنین برای آگاهی بیشتر در خصوص شرایط خرید و فروش ارز های دیجیتال پیشنهاد می شود حتما به وب سایت صرافی آنلاین ما مراجعه فرمایید. 





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: