خرید مستر کارت مجازی 5 دلار
نوشته شده توسط : بیت مهر

معمولا یک سری از سایت هایی که رای ارائه خدمات خود حق اشتراک دریافت می کنند، یک دوره آزمایشی رایگان برای کابران خود در نظر میگیرند. این دوره آزمایشی به اصطلاح تریال  نام دارد که در این دوره کاربر می تواند به تمامی خدمات پولی سایت دسترسی لازم داشته باشد، اما زمانی که این دوره به پایان برسد، دسترسی کاربر هم قطع خواهد شد و برای ادامه ی دریافت این خدمات لازم است تا اشتراکی را خریداری کند.
با توجه به نوساناتی که در قیمت ریال و دلار وجود دارد بنابراین خرید اشتراک از اینگونه از سایت ها هزینه ی بالایی دارد. یک روش دیگری به غیر از خرید اشتراک وجود دارد.
زمانی که شما بخواهید از دوره ی رایگان یا همان تریال استفاده نمائید، سایت مورد نظر از شما می خواهد اطلاعات کارت اعتباریتان را در سایت وارد نمائید، پس از پایان رسیدن این دوره، سایت از شما می پرسد که آیا قصد خرید اشتراک دارید، اگر تصمیم بر خرید اشتراک نداشته باشید، حساب اکانت شما بدون آن که مبلغی از کارت شما برداشت شود، بسته می شود.
کاربران می توانند با استفاده از ایمیل های مختلف دوباره از این تریال استفاده نمایند. برای این کار تنها نیاز به اطلاعات یک کارت اعتباری خارجی با موجودی کمی خواهید داشت. پس شما می توانید به راحتی و تنها با خرید مستر کارت مجازی 5 دلاری و با ساخت ایمیل های گوناگون، در هر سایتی اکانت آزمایشی دوره ای داشته باشید و به صورت رایگان از آن استفاده نمائید. 





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: