نحوه شارژ حساب پرفکت‌مانی
نوشته شده توسط : بیت مهر

نکته بسیار مهم که همه افراد باید قبل از شارژ حسابشان در سیستم‌های ارزی به آن توجه کنند، آن است که این افراد ابتدا باید از امنیت حساب خود مطمئن شوند. بدین منظور می‌بایست اشخاص بعد از افتتاح حساب خود، اکانتشان را وریفای کنند و بعد از آن اقدام به شارژ حساب پرفکت‌مانی کنند تا خیالشان از بابت امنیت اکانتشان راحت شود. راه‌های متنوعی برای شارژ حساب پرفکت‌مانی وجود دارد که در این مقاله یک به یک به آن می‌پردازیم.
1.    همانطور که میدانید یکی از انواع کیف پول‌های پرفکت‌مانی، بیت‌کوین است و خریداران می‌توانند در صورت نیاز از صرافی‌های کل دنیا بیت‌کوین را خریداری کرده و با استفاده از آن به خرید از سایت‌های خارجی و تبادل ارزی با سایر کشورهای دنیا بپردازند.
2.    درصورتی که اشخاص یک حساب وب‌مانی داشته باشند و تمایل به داشتن حساب پرفکت‌مانی داشته باشند می‌توانند با بستن حساب وب‌مانی و انتقال ارز داخل آن حساب به حساب پرفکت‌مانی، حساب پرفکت‌مانی خود را شارژ کنند.
3.    مورد بعدی استفاده از کارت‌های ووچر پرفکت‌مانی می‌باشد این کارت ارزی شبیه کارت هدیه است و یک‌بار مصرف می‌باشد. بنابراین اشخاص برای استفاده از ووچر می‌بایست به حدی که نیاز دارند کارتشان را شارژ کنند و درصورت شارژ بیشتر، همه موجودی شارژ از حسابشان کسر شده و در نتیجه متضرر می‌شوند.
4.    راه دیگر برای شارژ حساب پرفکت‌مانی این است که با پرداخت ریال به صرافی‌های آنلاین دنیا، دلار و یورو و سایر ارزهای مورد نیاز خود را خریداری کرده و حسابتان را شارژ کنید.
کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید بیت کوین و فروش بیت کوین و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم.





:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: