علل مخالفت با بیت کوین
نوشته شده توسط : بیت مهر

یکی از دلایل مخالفت دولت ها با بیت کوین، عدم نظارت و کنترل آن است. دولت ها و نهاد های مالی ذیل ربط، توان مداخله، نظارت و کنترل تمامی ارز های فیات را دارند، اما در خصوص بیت کوین و سایر ارز های دیجیتالی، دولت هیچ گونه کنترل و نظارتی بر تراکنش ها و خرید و فروش مستقیم بیت کوین ندارد. کنترل و نظارت دولت می تواند باعث کسب سود و پیشگیری از اقدامات مجرمانه باشد؛ به عنوان مثال دولت با تعریف مالیات برای زمان خرید و فروش ارز های فیات، به درآمد بسیاری زیادی دست پیدا می کند. همچنین در صورت کلاهبرداری، امکان پیگیری و شناسایی افراد متخلق وجود دارد، اما از تراکنش های بیت کوین هیچ گونه منفعتی عاید دولت نمی شود و در صورت ارتکاب جرم، امکان پیگیری و شناسایی وجود ندارد.

با فراگیر شدن ارز های دیجیتالی و استفاده کاربران از آن، دیگر بانک ها و موسسات مالی معنایی نخواهند داشت و باعث از بین رفتن آن ها می شود. این موضوع برای دولت بسیار حائز اهمیت و با حذف بانک ها عملا دولت منبع عظیمی از سرمایه خود را که همان سپرده افراد در بانک ها بوده است از دست خواهد داد و ممکن است باعث فلج شدن اقتصاد دولت شود. تنها همین دو دلیل برای مخالفت صد در صدی دولت ها با ارز های دیجیتال کافی است.

کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید بیت کوین و فروش بیت کوین  و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم.





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: