علل محبوبیت بیت کوین
نوشته شده توسط : بیت مهر

 دلیل محبوبیت بیت کوین به شکلی مستقیم به ویژگی های آن بر میگردد. به عبارت دیگر، با بیان علت محبوبیت بیت کوین به ویژگی های این ارز دیجیتالی نیز پرداخته ایم. دلایل محبوبیت بیت کوین اعم از: مهم ترین دلیل محبوبیت بیت کوین، بهره گیری از پلتفرم بلاک چین است و توانسته است تا مردم سراسر دنیا را بهم متصل کند؛ به عنوان مثال با فروش مستقیم بیت کوین به کاربران، آن ها می توانند بدون هیچ مشکلی بیت کوین های دریافتی خود به سراسر دنیا انتقال دهند و هیچ گونه منع قانونی و تحریمی روی روند انتقال بیت کوین تاثیر ندارد و این مزیت بسیار مهم و کاربردی است.
سرعت انتقال و جابه جایی بیت کوین از دیگر علت های محبوبیت این ارز دیجیتالی محسوب می شود. شاید زمان صرف شده برای انتقال چند دقیقه به طول بیانجامد، اما در مقایسه با انتقال و حواله کردن پول فیزیکی به سایر نقاط دنیا متوجه خواهید شد که زمان انتقال بیت کوین بسیار کوتاه و سرعت جابه جایی آن بسیار زیاد می باشد.
در امر خرید و فروش مستقیم بیت کوین، پس پایان یافتن تراکنش کسی توان مداخله ندارد. به این معنی که بیت کوین غیر قابل بازگشت می باشد و نمی توان تراکنش های انجام شده را تغییر داد.

کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید بیت کوین و فروش بیت کوین  و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم.





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: