مراحل خرید ووچر پرفکت مانی از بیت مهر
نوشته شده توسط : بیت مهر

خرید ووچر پرفکت مانی را می‌توان مشابه خرید با یک کوپن الکترونیکی، کارت اعتباری آنلاین یا یک کارت هدیه اینترنتی دانست. کاربر قادر است از طریق اینترنت به پلتفرم صرافی مراجعه کرده و با گذراندن مراحل تشخیص و ثبت هویت، برای خرید ووچر پرفکت مانی آماده شود. توسط این ووچر خرید کالا و خدمات و انتقال پول به هر گیرنده در سراسر جهان امکان پذیر است.

به طور اجمالی ووچر پرفکت مانی کدهای دارای اعتبار می باشند این کدها شامل دو بخش شماره ووچر و کد فعال سازی بوده و جهت نقل و انتقال مالی بدون داشتن حساب پرفکت مانی مورد استفاده قرار می گیرند.

برای خرید ووچر پرفکت مانی از سایت بیت مهر نخست باید در سایت ثبت نام کرده سپس با تایید شماره ثابت و ارسال مدارک شناسایی منتظر تایید حساب توسط تیم پشتیبانی سایت باشید. 

بعد از تایید حساب میتوانید به صورت اتوماتیک با کارت بانکی ثبت شده ووچر پرفکت مانی خریده و در هنگام نیاز از آن استفاده نمایید. تمامی کد های ووچر خریداری شده از قسمت سوابق خرید قابل دسترسی می باشند.

برای فروش ووچر پرفکت مانی از قسمت فروش اقدام کرده و معادل ریالی آن تا  4 ساعت بعد از ثبت درخواست به حساب بانکی تان واریز خواهد شد





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: