احراز هویت برای خرید و فروش بیت کوین
نوشته شده توسط : بیت مهر

مراحل مختلفی وجود دارد که در طی خرید و فروش بیت کوین باید انجام شود، که یکی از مهم ترین آن این است که از سمت صرافی یا فروشنده و خریدار بیت کوین مدارک لازم باید درخواست شود. عده ای این تصور اشتباه را در رابطه با خرید و فروش بیت کوین دارند به دلیل آن که توسط هیچ نهاد یا سازمانی نظارت نمی شود پس نیازی به احراز هویت هم نخواهد بود، در حالی که مهم ترین بخش انجام این کار ثبت احراز هویت می باشد.
بیایید در این رابطه سوالاتی را از کسانی که چنین تصوری را نسبت به احراز هویت در هنگام خرید و فروش بیت کوین دارند بپرسیم تا از درستی آن مطمئن شویم:
1-    چه تضمینی وجود دارد که فروشنده بیت کوین، بیت کوینی را که به شما میفروشد را از جایی سرقت نکرده است؟
2-    چه اطمینانی دارید شخصی که قصد فروش بیت کوین را دارد، تعداد زیادی پول را اختلاس نکرده است و می خواهد برای خارج کردن آن از مرز آن را به ارز دیجیتالی تبدیل کند؟
3-    حال اگر پس از انجام خرید بیت کوین و ارسال پول به شخص فروشنده، او ارز دیجیتال مورد نظر شما را به شما ارسال نکرد چگونه می توانید این مورد را پیگیری نمائید و از فرد کلاهبردار پول خود را پس بگیرید؟
پس نتیجه میگیریم که بدون احراز هویت هیچکدوم از سوالات بالا پاسخی نخواهد داشت به همین دلیل انجام مراحل احراز هویت و ارائه ی مدارک شناسایی، کارت بانکی و شناسنامه در هنگام خرید و فروش بیت کوین الزامی و یا بهتر بگوییم ضروری می باشد تا حساب شما توسط آن صرافی مورد تایید قرار بگیرد.
* البته قابل ذکر است که نحوه ی انجام احراز هویت در سایت های گوناگون به روش های مختلف انجام میگیرد.





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: