خرید ارز دیجیتال چین لینک در صرافی ایرانی بیت مهر
نوشته شده توسط : بیت مهر

اگر صرافی های آنلاین را برای خرید و فروش چین لینک انتخاب کرده اید، قبل از هر چیز باید موقعیت مکانی و جغرافیایی خود را در نظر بگیرید، زیرا اگر جز کشورهای تحت تحریم باشید ممکن است برخی از صرافی های آنلاین به شما اجازه ی فعالیت در وبسایتشان را ندهند.
اگر ساکن کشور ایران هستید باید از بین صرافی های معتبر ایرانی، صرافی که از ارز دیجیتال چین لینک پشتیبانی می کند را برای معاملات خود انتخاب کنید، شما برای این که بتواند درون صرافی ها فعالیت کنید، در ابتدا باید درون وبسایت آن ها ثبت نام و سپس هم احراز هویت کنید.
در حال حاضر تمامی صرافی های ایرانی شما را موظف می کنند تا احراز هویت نمایید، شما با این کار اثبات می کنید هویتی که مدعی آن شده اید واقعا خود شما هستید و نه شخص دیگر، این کار از بروز جرم های متعددی چون استفاده از کار دیگری و یا پولشویی و … جلوگیری می کند.
البته که انجام احراز هویت صرفا مختص صرافی های ایرانی نیست بلکه این روزها بسیاریاز صرافی های خاجی و بین المللی هم از کاربرانشان م یخواهند تا این کار را انجام بدهند، به طور کلی انجام دادن فرآیند احراز هویت کار پیچیده و سختی نیست، معمولا از شما خواسته می شود تا یک عکس سلفی به همراه یکسری مدارک شناسایی را برای اکسچنج مربوطه ارسال کنید، و اگر نحوه ی احراز هویت در صرافی خارج از این حالت باشد به شما راهنمایی های لازم ارائه داده می شود و جای هیچ گونه نگرانی نیست. هم چنین انجام این کار چندان زمان بر نیست و شما با اختصاص دادن چند دقیقه از وقت خود برای انجام این کار موفق خواهید شد تا درون صرافی مورد نظر به خرید و فروش ارز دیجیتال چین لینک و یا هر ارز دیجیتال دیگری بپردازید.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید چین لینک و فروش چین لینک و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم.





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: